Veelgestelde vragen
Van uitleg over het aanmaken van een nieuw account en wat te doen bij een vergeten wachtwoord, tot het gebruik van de app. Komt u er na het lezen van deze vragen niet uit? Laat het ons weten.Inloggen - nieuw account aanmaken - wachtwoord vergeten
Hoe maak ik een nieuw account aan als ik nog nooit eerder heb ingelogd?
Ik wil een nieuw account aanmaken, maar ik krijg deze melding: "A user with the specified ID already exists. Please choose a different one". Wat nu?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ik krijg na in het invoeren van mijn e-mailadres en wachtwoord een scherm met de foutmelding “Toegang geweigerd”. Wat nu?
Mijn email adres is niet bekend bij jullie.
Ik krijg een nieuw emailadres. Heeft dit impact op de toegang tot de BerijdersApp?
Het inloggen is gelukt, maar ik zie nog geen gegevens over mijn auto. Of ik kan met het aangemaakte account niet inloggen, ik krijg dan een ‘toegang geweigerd’ foutmelding.
Gebruik
Ik zie geen verbruik in mijn BerijdersApp.
Het verbruik in mijn BerijdersApp klopt niet.
Ik zie geen boetes in mijn BerijdersApp terwijl ik zeker weet dat ik die wel gereden heb.
Ik zie boetes die ik zelf niet gereden heb.