Zakelijke leaseproducten bij DutchLease

BerijdersDesk

Rijdt u in een leaseauto van DutchLease en heeft u vragen of verzoeken met betrekking tot uw leaseauto? De deskundige medewerkers van onze BerijdersDesk staan 24/7 voor u klaar en helpen u zo snel als mogelijk.

Elke vraag is welkom. We zijn uw vaste aanspreekpunt voor uiteenlopende zaken zoals bijvoorbeeld:

  • Vragen omtrent het algemene gebruik van uw auto
  • Informatie over de tankpas of het aanvragen van een nieuwe pas
  • Informatie over reparatie, onderhoud en het wisselen van uw banden
  • Aanvragen machtiging voor een parkeervergunning, kentekenbewijs of groene kaart
  • Vragen over bekeuringen
  • Hulp bij schadegevallen
  • Afmelden auto en verzoek tot innametransport

Contact BerijdersDesk

De BerijdersDesk is voor u op diverse manieren bereikbaar op werkdagen tussen 08:00-17:30 uur. Bellen gaat uiteraard het snelst. Dit kan ook buiten kantoortijden. U wordt dan doorgeschakeld naar een noodcentrale.

Zeer dringend hulp nodig?

Onze service geldt 24 uur per dag, 7 dagen per week. Voor noodgevallen en/of hulp bij pech en schade waarbij uw auto niet meer rijdt, kunt u daarom ook buiten kantoortijden de BerijdersDesk bellen. U wordt dan doorgeschakeld naar de DutchLease Alarmcentrale.

U kunt uw pechgeval ook direct online melden.

Mijn DutchLease
Dé app voor uw leaseauto: Mijn DutchLease
Alles snel en eenvoudig geregeld via de app