Digitale facturatie

Duurzaamheid is een onderwerp waar we veel aandacht aan besteden. Daarom versturen we onze facturen zoveel mogelijk digitaal.

Inloggen

Hoe werkt het?

Onze facturen worden niet meer per post maar digitaal aan u verstuurd. Zodra de factuur klaar staat, ontvangt u een e-mailbericht met een link erin. Via deze link kunt u direct uw factuur bekijken. Als u zich registreert in de Invoice Portal, dan kunt u gebruikmaken van de uitgebreide functionaliteiten die Invoice Portal u biedt zoals uw facturenoverzicht bekijken. Bekijk de handleiding van de Invoice Portal.

 

Elektronisch factureren biedt u een aantal belangrijke voordelen, zoals:

  • Het online bekijken, analyseren en eventueel vragen stellen over uw facturen
  • Automatisch inboeken van facturen in uw financiële softwarepakket
  • Al uw facturen zijn online beschikbaar in het factuurarchief

 

E-mailadres?

U heeft van ons bericht gehad over het e-mailadres waar we de factuur naartoe gaan sturen. Indien u dit wilt wijzigen of als het e-mailadres van uw financiële administratie nog niet bij ons bekend is, neemt u dan contact op met uw vaste contactpersoon.

 

Veilig

Voor het verzenden van de facturen maken we gebruik van de gekwalificeerde digitale handtekening. Dit betekent dat u verzekerd bent van een veilige service die geheel in overeenstemming is met de eisen van de fiscus.

 

Vragen?

Heeft u toch nog vragen? Bekijk de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij of bent u nog niet over op digitaal factureren, maar wilt u dat wel? Neem dan gerust contact met uw vaste contactpersoon op.

Handleiding digitaal factureren FAQ Digitale facturatie klanten leasing

Contact BerijdersDesk

Voor al uw vragen

De BerijdersDesk is voor u op diverse manieren bereikbaar op werkdagen tussen 08:00-17:30 uur. Bellen gaat uiteraard het snelst.
Mail ons

Wilt u weten of uw autoregeling marktconform is? Wij zoeken het graag voor u uit."

Ook toe aan échte service?

Huibert staat voor u klaar!