Digitale facturatie

Duurzaamheid is een onderwerp waar we veel aandacht aan besteden. Daarom versturen we onze facturen zoveel mogelijk digitaal. U vindt al uw facturen in ons Invoice Portal. En het handige is; vanuit hier kunt u uw facturen automatisch inboeken in uw financiële softwarepakket.

Hoe werkt het?

Onze facturen worden digitaal aan u verstuurd. Zodra de factuur klaar staat, ontvangt u een e-mailbericht met een link erin. Via deze link kunt u direct uw factuur bekijken. Als u zich registreert in de Invoice Portal, dan kunt u gebruikmaken van de uitgebreide functionaliteiten die Invoice Portal u biedt, zoals uw facturenoverzicht bekijken. Bekijk de handleiding van de Invoice Portal.

E-mailadres wijzigen

U heeft van ons bericht gehad over het e-mailadres waar we de factuur naartoe gaan sturen. Indien u dit wilt wijzigen of als het e-mailadres van uw financiële administratie nog niet bij ons bekend is, neemt u dan contact op met uw vaste contactpersoon.


Veilig

Voor het verzenden van de facturen maken we gebruik van de gekwalificeerde digitale handtekening. Dit betekent dat u verzekerd bent van een veilige service die geheel in overeenstemming is met de eisen van de fiscus.


Vragen

Heeft u toch nog vragen? Bekijk de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij of bent u nog niet over op digitaal factureren, maar wilt u dat wel? Neem dan gerust contact met uw vaste contactpersoon op.